حساسیت‌های طراحی برای باد کردن لاستیک، ردپا و تحلیل فرکانس طبیعی

,
Design-sensitivities-for-tire-inflation-footprint-and-natural-frequency-analysis

Design sensitivities for tire inflation, footprint, and natural frequency analysis

این مثال کاربرد تحلیل حساسیت طراحی ( DSA ) را در مسائل مربوط به تایر نشان می‌دهد. مدل و تحلیل تایر پایه همان چیزی است که در انتقال نتایج متقارن برای تحلیل استاتیک تایر شرح داده شده است . تحلیل حساسیت طراحی، اثرات سه پارامتر مهم طراحی بر پاسخ‌هایی مانند فشار تماسی و فرکانس‌های طبیعی را نشان می‌دهد: ضخامت دیواره جانبی، مدول الاستیک میلگرد تسمه‌ای و مدول الاستیک میلگرد بدنه. این مثال نشان می‌دهد که تکنیک DSA در Abaqus/Design می‌تواند به طور مؤثر برای تحلیل‌های بسیار غیرخطی از جمله ویژگی‌هایی مانند ویسکوالاستیسیته، تماس و میلگرد استفاده شود.

در این صفحه بحث می‌شود:

هندسه و مدل
اندازه‌های اختلال برای عملیات تفاضل‌گیری محدود
نرمال‌سازی نتایج حساسیت
نتایج و بحث
فایل‌های ورودی
جداول
ارقام

dsatire_axi_half.inp
مدل متقارن محوری با تحلیل تورمی و فرکانسی برای بدست آوردن اندازه‌های اغتشاش.
dsatire_axi_half_node.inp
مختصات گره‌ای برای مدل متقارن محوری.
dsatire_axi_half_psv.inp
داده‌های تغییر شکل پارامتر برای مدل متقارن محوری.
طنز dsatire.inp
مدل کامل شامل تورم، ردپا و تحلیل فرکانس.
dsatire_model.inp
داده‌های مدل برای مدل کامل.
dsatire_psv.inp
داده‌های تغییر شکل پارامتر برای مدل کامل.
بخوانید  مدل‌سازی سیستم تعلیق خودرو
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *