Cask-drop-with-foam-impact-limiter

Cask drop with foam impact limiter

این مثال، استفاده از شرط سرعت اولیه و تحلیل سازه‌ای حاوی مایع و فوم خردشونده برای جذب انرژی ضربه را نشان می‌دهد.

یک بشکه‌ی مهار تا حدی با سیال و یک محدودکننده‌ی ضربه‌ی فومی پر شده است. بسته‌ی کامل از فاصله‌ی ۹.۰۹ متر (۳۰ فوت) بر روی یک سطح صلب رها می‌شود که منجر به سرعت برخورد ۱۳.۳۵ متر بر ثانیه (۵۲۵.۳ اینچ بر ثانیه) می‌شود. نتایج تجربی و عددی برای این مسئله توسط Sauvé و همکاران (۱۹۹۳) گزارش شده است. نتایج عددی ارائه شده در مرجع با استفاده از یک شبکه‌ی المان محدود نسبتاً درشت به دست آمده است. در این مثال، نتایج برای همان شبکه‌ی درشت استفاده شده در مرجع و همچنین برای یک شبکه‌ی ریزتر ارائه شده است. هم شبکه‌های پیوسته و هم روش‌های ذرات نشان داده شده‌اند.

در این صفحه بحث می‌شود:

توضیحات مدل
توضیحات مواد
نتایج و بحث
فایل‌های ورودی
منابع
جداول
ارقام

فایل‌های ورودی

cask_drop_axi_cs.inp
مدل متقارن محوری درشت با استفاده از کنترل ترکیبی ساعت شنی.
cask_drop_3d_ocs.inp
مدل سه‌بعدی درشت با استفاده از سینماتیک متعامد و کنترل ترکیبی ساعت شنی.
cask_drop_3d_ocs_gcont.inp
مدل سه‌بعدی درشت با استفاده از سینماتیک متعامد و کنترل ساعت شنی ترکیبی و قابلیت تماس عمومی.
cask_drop_axi.inp
مش‌بندی متقارن محوری درشت با استفاده از کنترل‌های مقطع پیش‌فرض.
cask_drop_3d.inp
مش سه بعدی درشت با استفاده از کنترل‌های پیش‌فرض بخش.
cask_drop_3d_gcont.inp
مش سه بعدی درشت با استفاده از کنترل‌های بخش پیش‌فرض و قابلیت تماس عمومی.
cask_drop_axi_r_cs.inp
مدل متقارن محوری اصلاح‌شده با استفاده از کنترل ترکیبی ساعت شنی.
cask_drop_3d_r_ocs.inp
مدل سه‌بعدی اصلاح‌شده با استفاده از سینماتیک متعامد و کنترل ترکیبی ساعت شنی.
cask_drop_3d_r_ocs_gcont.inp
مدل سه‌بعدی اصلاح‌شده با استفاده از سینماتیک متعامد و کنترل ساعت شنی ترکیبی و قابلیت تماس عمومی.
cask_drop_axi_r.inp
مش متقارن محوری اصلاح‌شده با استفاده از کنترل‌های مقطع پیش‌فرض.
cask_drop_3d_r.inp
مش سه‌بعدی اصلاح‌شده با استفاده از کنترل‌های مقطع پیش‌فرض.
cask_drop_3d_r_gcont.inp
مش سه‌بعدی اصلاح‌شده با استفاده از کنترل‌های مقطع پیش‌فرض و قابلیت تماس عمومی.
cask_drop_3d_sph.inp
مدل سه‌بعدی با استفاده از روش هیدرودینامیک ذرات هموار.
بخوانید  تحلیل زیرسازی مدل موتور تک پیستونی
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *