Substructure-analysis-of-a-one-piston-engine-model

Substructure analysis of a one-piston engine model

این مثال، استفاده از قابلیت زیرسازی در آباکوس را برای مدل‌سازی کارآمد سیستم‌های چندجسمی که حرکات بزرگی را متحمل می‌شوند اما فقط تغییر شکل‌های خطی کوچکی از خود نشان می‌دهند، نشان می‌دهد. این مثال نحوه تغییر بین نمایش مش کامل یک قطعه، نمایش زیرسازی و نمایش جسم صلب همان قطعه را بسته به نیازهای مدل‌سازی نشان می‌دهد. تحلیل‌های استاتیکی و دینامیکی هر دو انجام می‌شوند و نتایج بین مدل‌های مختلف مقایسه می‌شوند.

در این صفحه بحث می‌شود:

هندسه و مواد
مدل‌ها
نتایج و بحث
فایل‌های ورودی
ارقام

فایل‌های ورودی

crank_substr_sta.inp
تحلیل سراسری زیرساخت استاتیک .
crank_substr_dyn.inp
تحلیل سراسری زیرساخت دینامیکی .
crank_substr_sta_fric.inp
تحلیل کلی استاتیک زیرسازی با در نظر گرفتن اثرات اصطکاک.
crank_substr_dyn_fric.inp
تحلیل کلی زیرسازی دینامیکی با در نظر گرفتن اثرات اصطکاک.
crank_substr_dynimp.inp
تحلیل دینامیکی ضربه به زیرسازی (فنرهای سوپاپ نرم‌تر).
crank_rb_sta.inp
تحلیل استاتیک فقط با اجسام صلب (بدون زیرسازی).
crank_all_def_sta.inp
تحلیل استاتیکی مش منظم.
crank_all_def_dyn.inp
تحلیل شبکه منظم دینامیکی .
میل لنگ
تولید زیرسازی برای نیمه سمت راست شفت.
crank_shaft2_gen.inp
تولید زیرسازی برای نیمه چپ شفت.
crank_conrod_gen.inp
تولید زیرسازی برای میله اتصال.
crank_head_gen.inp
تولید زیرسازی برای سر پیستون.
crank_cam_gen.inp
تولید زیرسازی برای بادامک.
crank_camfollow1_gen.inp
تولید زیرسازی برای اولین پیرو بادامک.
crank_camfollow2_gen.inp
تولید زیرسازی برای پیرو بادامک دوم.
crank_conn_gr_ref_nodes.inp
تعاریف کانکتور، زمین و گره مرجع.
crank_small_mass.inp
جرم‌های کوچک برای جلوگیری از تکینگی‌های عددی در تحلیل‌های دینامیکی استفاده می‌شوند.
crank_materials.inp
خواص مواد.
گره‌های میل‌لنگ.inp
تعریف گره برای نیمه راست شفت.
crank_shaft_elts.inp
تعاریف المان برای نیمه راست شفت.
کوپلینگ_میل_لنگ.inp
تعاریف کوپلینگ برای نیمه راست شفت.
crank_shaft2_nodes.inp
تعریف گره برای نیمه چپ شفت.
crank_shaft2_elts.inp
تعاریف المان برای نیمه چپ شفت.
crank_shaft2_coupling.inp
تعاریف کوپلینگ برای نیمه چپ شفت.
crank_conrod_nodes.inp
تعاریف گره‌های شاتون.
crank_conrod_elts.inp
تعاریف المان‌های شاتون.
crank_conrod_coupling.inp
تعاریف کوپلینگ شاتون .
crank_head_nodes.inp
تعاریف گره سر پیستون.
crank_head_elts.inp
تعاریف اجزای سر پیستون
crank_head_coupling.inp
تعاریف کوپلینگ سر پیستون .
crank_cam_nodes.inp
تعاریف گره بادامک.
crank_cam_elts.inp
تعاریف عنصر بادامک.
crank_cam_coupling.inp
تعاریف کوپلینگ بادامکی .
crank_camfollow1_nodes.inp
تعاریف گره برای اولین پیرو بادامک.
crank_camfollow1_elts.inp
تعاریف المان برای اولین پیرو بادامک.
crank_camfollow1_coupling.inp
تعاریف کوپلینگ برای اولین پیرو بادامک.
crank_camfollow2_nodes.inp
تعاریف گره برای پیرو بادامک دوم.
crank_camfollow2_elts.inp
تعاریف المان برای پیرو بادامک دوم.
crank_camfollow2_coupling.inp
تعاریف کوپلینگ برای دومین پیرو بادامک.
گره‌های شیرهای لنگ.inp
تعاریف گره برای شیرهای لنگ.
crank_valves_elts.inp
تعاریف المان برای شیرهای لنگ.
گره‌های بالابرنده شیر لنگ.inp
تعاریف گره برای بالابرهای میل لنگ.
crank_valvelifters_elts.inp
تعاریف المان برای بالابرهای سوپاپ میل لنگ.
crank_tierods_nodes.inp
تعاریف گره برای میله‌های مهار.
crank_tierods_elts.inp
تعاریف المان برای میله‌های مهار.
بخوانید  مجموعه دنده‌ها
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *