Sizing-optimization-of-a-car-door

Sizing optimization of a car door

این مثال از ماژول بهینه‌سازی برای به حداقل رساندن وزن درب خودرو با تغییر ضخامت اجزای ورق فلزی و در عین حال محدود کردن جابجایی عمودی (خمیدگی) درب نسبت به لولاهای قالب‌گیری شده آن استفاده می‌کند. این مثال همچنین حالت فرکانس اول درب را بالاتر از یک مقدار مشخص محدود می‌کند تا از رزونانس ناشی از لرزش موتور جلوگیری شود و در عین حال استحکام آن در برابر بار عمودی حفظ شود. بهینه‌سازی، محدودیت‌های هندسی اعمال شده توسط محدودیت‌های فرآیند تولید و محدودیت‌های زیبایی‌شناسی طراحی را در نظر می‌گیرد. این مدل توسط مرکز ملی تحلیل تصادف ( NCAC ) دانشگاه جورج واشنگتن تحت قراردادی با اداره فدرال بزرگراه‌ها ( FHWA ) و اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌ها ( NHTSA ) وزارت حمل و نقل ایالات متحده ( US DOT ) توسعه داده شده است.

در این صفحه بحث می‌شود:

توضیحات برنامه
رویکردهای مدل‌سازی و تکنیک‌های شبیه‌سازی در آباکوس
اسکریپت‌های پایتون
فایل‌های ورودی
منابع
جداول
ارقام

فایل‌های ورودی

درب.inp
نمایش شبکه Orphan از مجموعه درب خودرو؛ و مجموعه گره‌ها و المان‌ها، جنس، بار، شرایط مرزی و تعاریف رابط که توسط بهینه‌سازی استفاده می‌شوند.
بخوانید  تجزیه و تحلیل نفوذ فشار سیال یک مهر و موم حلقه O یک اتصال لوله
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *