تحلیل دینامیکی تایر در حالت پایدار مبتنی بر زیرفضا

, ,
Subspace-based-steady-state-dynamic-tire-analysis

Subspace-based steady-state dynamic tire analysis

این مثال، استفاده از تحلیل دینامیکی حالت پایدار مبتنی بر زیرفضا را برای مدل‌سازی پاسخ فرکانسی یک تایر حول یک محلول ردپای استاتیک نشان می‌دهد.

در این صفحه بحث می‌شود:

شرح مشکل
تعریف مدل
بارگیری
نتایج و بحث
فایل‌های ورودی
جداول
ارقام

تحلیل دینامیکی حالت پایدار مبتنی بر زیرفضا ( Subspace-Based Steady-State Dynamic Analysis ) یک روش تحلیل است که می‌تواند برای محاسبه پاسخ دینامیکی حالت پایدار یک سیستم تحت تحریک هارمونیک استفاده شود. این کار با حل مستقیم معادلات دینامیکی حالت پایدار که بر روی یک زیرفضای با ابعاد کاهش‌یافته که توسط مجموعه‌ای از ویژه‌مدهای سیستم نامیرا پوشش داده شده است، انجام می‌شود. اگر ابعاد زیرفضا در مقایسه با ابعاد مسئله اصلی کوچک باشد (یعنی اگر تعداد نسبتاً کمی از ویژه‌مدها استفاده شود)، روش زیرفضا می‌تواند جایگزین بسیار مقرون‌به‌صرفه‌ای برای تحلیل حالت پایدار با راه‌حل مستقیم ارائه دهد.

هدف از این تحلیل، بدست آوردن پاسخ فرکانسی یک تایر ۱۷۵ SR14 تحت تحریک بار هارمونیک حول حل ردپا است که در بخش انتقال نتایج متقارن برای تحلیل استاتیک تایر مورد بحث قرار گرفته است . انتقال نتایج متقارن و تولید مدل متقارن برای تولید حل ردپا استفاده می‌شوند که به عنوان حالت پایه در محاسبات دینامیکی حالت پایدار عمل می‌کند.

فایل‌های ورودی

tiredynamic_axi_half.inp
مدل متقارن محوری، تحلیل تورم.
tiredynamic_symmetric.inp
مدل سه‌بعدی جزئی، تحلیل ردپا.
tiredynamic_freqresp.inp
مدل سه‌بعدی کامل، تحلیل‌های دینامیکی حالت پایدار.
tiredynamic_axi_half_ml.inp
مدل متقارن محوری، تحلیل تورم با مدل فوق ارتجاعی مارلو.
tiredynamic_symmetric_ml.inp
مدل سه‌بعدی جزئی، تحلیل ردپا با مدل فوق ارتجاعی مارلو.
tiredynamic_freqresp_ml.inp
مدل سه‌بعدی کامل، تحلیل‌های دینامیکی حالت پایدار با مدل فوق ارتجاعی مارلو.
tiretransfer_node.inp
مختصات گره‌ای برای مدل متقارن محوری.
بخوانید  نمونه های ترجمه Moldflow
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *